Kompakttraining ITIL® Service Strategy und Service Design

Diese Weiterbildung wurde von Cegos Integrata GmbH gelöscht. Sehen Sie sich hier das Bildungsangebot von Cegos Integrata GmbH an.

check_box_outline_blank

IT-Service Management (ITSM) Einführung

Logo von PROKODA GmbH
|META_INFO|

IT-Service Management (ITSM) ermöglicht unabhängig von der Größe oder Branche Ihres Unternehmens das effektive und zielgerichtete Managemen…

check_box_outline_blank

SMAX310 - Service Management Automation X Essentials for Tenant Administrators

Logo von ExperTeach GmbH
|META_INFO|

This course covers how a tenant administrator will use Service Management Automation X (SMAX) to perform a variety of management tasks that…

check_box_outline_blank

ServiceNow IT Service Management (ITSM) Fundamentals [SNITSMF]

Logo von Global Knowledge Network Netherlands B.V.
|META_INFO|

OVERVIEW Learn core ServiceNow ITSM process lifecycles and the value of ServiceNow ITSM applications for managing IT Services. IT Service M…

check_box_outline_blank

Certified Agile Service Manager (CASM) + exam [GKCASM]

Logo von Global Knowledge Network Netherlands B.V.
|META_INFO|

OVERVIEW This course provides an introduction to Agile Service Management, the application and integration of agile thinking into service m…

check_box_outline_blank

IT Service Management - Überblick

Logo von GFU Cyrus AG
|META_INFO|

Seminarziel Nach dem Seminar kennen Sie die wesentlichen Begriffe des IT-Service Managements und die Rollen, die im Rahmen der Entwicklung,…

check_box_outline_blank

ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy + examen [ITIL4DITS]

Logo von Global Knowledge Network Netherlands B.V.
|META_INFO|

OVERVIEW De ITIL® 4 Leader: Digital and IT Strategy (DITS) training biedt richtlijnen over hoe strategie van invloed moet zijn op het desig…

check_box_outline_blank

ServiceNow IT Service Management (ITSM) Implementation [SNITSMI]

Logo von Global Knowledge Network Netherlands B.V.
|META_INFO|

OVERVIEW Learn practical skills that may be applied immediately to accelerate ITSM implementations. IT Service Management (ITSM) is a conce…

check_box_outline_blank

SLA - Service Level Agreements

Logo von Cegos Integrata GmbH
|META_INFO|

Einführung in das IT Service Management ITSM: Qualität und Quantität des IT Service IT als optimale Unterstützung der Geschäftsprozesse für…

check_box_outline_blank

IBM TP362G - IBM Control Desk 7.6 Service Request Management Fundamentals

Logo von Cegos Integrata GmbH
|META_INFO|

Course Outline Overview Service Request Management challenges Industry standards Tivoli's process automation engine IBM Control Desk Servic…

check_box_outline_blank

Certified Agile Service Manager (CASM)

Logo von Fast Lane Institute for Knowledge Transfer GmbH
|META_INFO|

Kursinhalt Modul 1: Warum agiles Service Management? Herausforderungen heute Was ist IT-Service-Management? Was ist Agile? Agiles Manifest …